1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub Profil Zaufany ePUAP.
2. Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym). W tym celu należy pobrać wniosek w wersji PDF;
3. Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy. Wniosek do pobrania w wersji PDF.
Odbiór dokumentów: listownie lub osobiście przez wnioskodawcę albo jego pełnomocnika, I piętro, pokój 135 (część "D").
Lista lokalizacji punktów, w których można uiszczać opłatę skarbową.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY Niezwłocznie, po złożeniu wniosku wraz z wymaganymi załącznikami, nie później jednak niż w ciągu miesiąca; w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do dwóch miesięcy.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Decyzja administracyjna - dokonanie zmian w ewidencji.