Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
1. Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - o ile Wnioskodawca posiada bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany kwalifikowanym certyfikatem lub Profil Zaufany ePUAP.
UWAGA!
Usługa nie jest w pełni realizowana elektronicznie.
Drogą elektroniczną możliwe jest tylko złożenie wniosku wraz z dołączonymi skanami wymaganych załączników.
Formularz elektroniczny dostępny jest w dolnej części ekranu.
Załączniki wyszczególnione w części Wymagane dokumenty należy dodatkowo dostarczyć do urzędu w oryginale, na jeden z poniższych sposobów:
a) przesłać pocztą tradycyjną,
b) złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy;
2. Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).W tym celu należy pobrać wniosek w wersji PDF;
3. Złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy. Wniosek do pobrania w wersji PDF.
Lista lokalizacji punktów, w których można uiszczać opłatę skarbową.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu.* W trakcie postępowania informacji udziela inspektor prowadzący postępowanie wskazany podczas składania wniosku.
*W przypadku braków wzywa się wnioskodawcę do ich uzupełnienia w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nieuzupełnienia wniosku we wskazanym terminie, zostanie wydane postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia.